tisdag 24 april 2012

lättskött kisse




Välkommen kisse! Det här är början på en underbar vänskap och du lär få sällskap av fler Lisa Larsson-kompisar vad det lider. Fyllde liksom år igår och det var trevligt. Mat och tårta och kortspel är ju aldrig fel men den där extra årsringen tycker jag känns lite onödig. Och inte känner jag mig speciellt klokare heller.

Var och bytte till sommardäck imorse och på hemvägen såg jag att det var fullt med blåsippor i Ekbacken, ska äta lite nu och sen ut och fota dem. Om det blir något att visa upp gör jag det senare idag. Ha de!

/Nina




2 kommentarer:

  1. Den verkar vara en katt i min smak! Behöver varken sandlåda eller mat och man slipper ordna kattvakt om man reser bort ett par dagar. Perfekt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dessutom är den klappvänlig och visar aldrig klorna, riktigt trevlig faktiskt!

      Radera