lördag 19 maj 2012

man borde kanske bestämma sig..eller inte

Jag tycker att det är kul att fota och jag har nästan alltid med mig kameran. Det innebär att mina bilder är av varierande slag, blommor o blader och människor och djur i vitt skilda miljöer. Ibland i skogen men lika gärna på gator och torg. Många som fotar hittar efter ett tag sin grej, kanske gillar man macro eller gatufoto och sen blir det att man tar sådana bilder mest. Men jag kan fan inte bestämma mig, tycker att ALLT är lika roligt. Spretig allätare, det är jag det. Här kommer ett axplock på vad jag fotat de senaste dagarna.










Tror att det är svårt att hitta en gemensam nämnare här.. Äh, skit samma, så länge det är roligt kommer jag att vara en spontan fotonörd och bara köra på.

/Nina

2 kommentarer:

  1. Varför ska man snäva in sig på ett begränsat motivområde? Världen erbjuder ju en intressant variation och då vore det åtminstone i mitt tycke helt galet att missa allt vackert, intressant, spännande tankeväckande och känsloladdade som kommer emot en.

    Ju mer spretigt, ju mer intressant!

    SvaraRadera
  2. Tror att det kanske kan bli så med tiden, en mättnadskänsla när man fotat länge och som gör att man begränsar sig. Hoppas att det dröjer innan man eventuellt hamnar där, just nu är jag mest rädd för att missa något om jag inte har kameran med, vad det än må vara! Tror också att det är bra träning för bildseendet att fota i olika miljöer.

    SvaraRadera